Thursday, August 27, 2009

Ming Lu...恭喜你哦!!!



Hari ni PTK berjalan lancar..entah apa aku jawab pun aku tak tau..soalan entah apa2 ntah...naik fenin aku.. adeiiihhh..baru ja online neh bila ternampak blog my dear friend Ming Lu...wahhh...dia dah lahirkan seorang baby boy yg ensem bernama Chen..betulka tu Ming Lu...dilahirkan pada 23 August yg lalu..sehari sebelum aku jumpa kokong.... baru jer aku tanya kokong ari tu samada ming lu dah bersalin ke belum...rupanya sudah...

to dear Ming Lu...恭喜你哦!!! memang handsome baby ko... kim salam ah..semoga baby dan u sentiasa sihat.."yellow'tu tak lama..nanti2 ok la tu..jangan ko susah hati arr....kim salam dari aunty jojo and sorry ya curi gambar your baby from your blog..hehehehe..biasala...macam tak kenal aku neh..heheheheh... bestnya....dah jadi mummy dah Ming Lu...aku bila erkkk???hehhehehehe

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!