Sunday, August 16, 2009

sepi..

haduiii...lamanya tak menulis di sini...bukan majuk..tapi bengang jer dengan satu kes ari tu..penat aku tulis citer pasal pertemuan dengan jipang d penang..sekali bila nak publish tetiba server buat hal..abis karangan aku yg melebihi 350 patah perkataan tu...gerammmmmm sangat2.. apapun, i'm back once again..rindu gak nk mencoret sesuatu d sini...ekceli kan banyak sgt benda nk cerita..masuk ari ni dah hampir 10 bulan aku tinggalkan keningau sabah..memang ada banyak yg nk dikongsi bersama2 kawan2..itupun kalo ada yg maseh nk menjengah blog aku neh...kalo takder pun just sebagai ingatan dan kenangan untuk diri aku sendiri...


balik kepada tujuan asal...aku nk bercerita balik pasal pertemuan aku dan Jipang... dia datang Penang bawak budak2 untuk pertandingan sains di USM... dipendekkan citer aku ditemani dengan sepupu menuju ke penang yang masa tu berjerebu...jam 930 aku bertemu jipang..hehehe..terubat rindu..tenguk jipang jer buatkan aku teringat winn dan kokong... huhuhuhu...kami terus ke perangin mall...ekceli nilah 1st time aku drive d penang...pening jugakla...tak biasa dengan jalan2 kat situ...cam tak caya lak dapat sampai perangin mall.. kami makan2 di mcd, tenguk wayang..hehehehe...citer drag me to hell tu ler...tergelak2 aku tenguk spupu aku yg menyumbat laju2 popcorn masuk mulut sebab rasa takot..heheheheh.ekceli..aku sendiri pun takot masa tenguk citer tu...hehehhehehe

lepas tenguk movie kami gerak nk isi perut lagi..mak aii..mahalnya parking keta..RM7...terkejut aku ngan jipang..hehehe..apa yg lucu tu, aku nk antar dia balik USM sekali terbawa naik jambatan pulau pinang..hehehe.. 1st time jip naik jambatan p.penang...heheheeh..aku bawa dia g carnival mall...dia blanja makan kenny rogers..nyam..nyam..sedap ehhh.... abis makan2 dalam jam 5 mcm tu aku antar dia balik USM..sedih gak time nk pisah..apapun, rasa hepi dapat jumpa pas 8bulan xjumpa..harap dapat jumpa lagi ya....24hb ni jumpa kokong plak..hehehe..bila la dapat jumpa si winn...huhuhuhu..rindunyaaaa..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!