Monday, September 21, 2009

2 shawal 1430


Hari ni hari-2 aidilfitri.. Hari ni pun aku kat umah jer melayan tetamu...petang ni mungkin kawan lama aku nak datang.. Pn Musliha..hehehe...ex housemate masa aku kat sabah dulu..orng pengkalan hulu..kawin ngan orng n9..khairul...aku kenal gak sebelum depa kawin mus dah kenalkan aku dengan bakal suami dia tu...sekarang depa dah ada anak 1... tak sabar nak tengok rupa si comel tu petang ni..kalo jadi depa datang aku upload gambar nanti..hehehhe..

sekarang ni mak ngan adik pempuan aku duk sibuk masak laksa kat dapur..aku malas nk campur..khamis ni baru aku masak laksa untuk anak2 murid aku yg plan nk berkunjung..tak tahula jadi ke tak...kalo jadi pun nanti aku cerita..

esok aku akan ke Perak melawat keluarga abang yg tak pulang beraya..pastu mayb terus p umah maksu aku kat Ipoh...bergantung kepada keadaan..apapun..doakan semuanya selamat pergi dan balik..ekceli,mcm2 kes sekarang ni kat jalan raya..semuanya mengerikan..buat aku takot jer nk jalan jauh2..apapun, ajal maut kat tangan Tuhan..kalo nak mati masa tidur pun akan mati...cuma yg aku takotkan tu mati sebelum cukup amal d dada... risau jugak..tak cukup amal lagi ni.. hmmm.. semoga kami sekeluarga dilindungi dan dirahmati Allah..amin... mcm tu jugak dengan kawan2..hati2 selalu d jalanraya...Semoga semua selamat ke destinasi.... Amin...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!