Friday, September 18, 2009

salam aidilfitri


wahh..lusa dah raya... dari pagi tadi aku sibuk ngemas..adik aku plak sibuk mengecat dapur..ntah apa2 ntah..mcm nk buat kenduri kawin lak..hehehehe....

apapun,.. mesti semua kawan2 duk sibuk prepare untuk hari mulia ni..semoga semua ceria2 selalu..aku??adakala ceria..adakala lara..napa??..hehehe..biasalah..soal hati susah nk dimengertikan... haaa... ada satu cerita pasa seorang kawan neh..dah la menipu aku hidup2..sekarang ni duk pulun minta maaf..ntahlah..kadang2 tertanya2..masih wujudkah kemaafan untuknya andai kata bila teringat balik semua penipuan yg dia lakukan tu?memang tak bleh diterima akal...rasa mcm diperbodohkan jer..bila penipuan tu dah diketahui,baru nk gelabah..nak betulkan semua kesilapan dengan memohon maaf...

paling best siap antar email dan antar lagu "ANDAI DAPAT KUUNDUR MASA"..hellloooooo.... andai dapat diundur masa pun aku tak hingin kenal penipu mcm tu,...buat sakit hati ja..sori ..dah tak dapat lagi ikut prinsip lamaku..

Aku selalu berkata "i will forgive,.but i wont forget" itu betul...aku takkan lupakan sampai ke mati...andai perkara tu masih berbekas dalam hati..masih berparut dan terasa sakit mana mungkin aku lupa... apapun...bia masa yang menentukan..sori someone special..u are not special anymore....

Apapun,. semoga kita semua yng lain terhindar dari melakukan sesuatu perkara yang akan melukakan perasaan orng lain..paling penting..jangan menipu..selamat hari raya kawan2..MAAF ZAHIR BATIN...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!