Thursday, September 3, 2009

TGIF..

yey..finally tomorrow is friday...cuti2 malaysiala 2 hari..ngeh2..hari ni tak taula..rasa sangat penat..dan moody juga..angin satu badan...dah tak kisah dah..puasa-puasa pun masih melenting marah pelajar yg lewat turun makmal..pantang betul aku org yg mlengah2kan masa nih..dah ler waktu belajar singkat jer...adeiiihh... kurusler puasa aku... kalo badan yg kurus takper la jugak,..hihihhi...

sebut pasal hangin ni kan..ada beberapa perkara yg betul2 aku tak suka dan boleh merosakkan mood aku...huhu...

i. bila pagi2 pergi keje follow belakang
keta yg drivernya drive sambil merokok...memang menyakitkan ati..

ii. guna public toilet [bukan berlagak..tp memang xsuka..memilih toilet juga neh]
iii. org yg menipu dan xjujur
iv. buat keje last minit
v. berada di tempat sesak dan ramai manusia..adeii...sesak napas beta..
vi. mengingati benda yg aku tak suka.. so sekarang ni pun aku duk sakit hati..adeiii

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!