Sunday, September 27, 2009

TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!


Panasnya hati akuuuuuuu... angin satu badan ari ni..kretaku...huhuhu..nak dijadikan cerita masa aku balik sekolah tadi jalan agak jammed..sebabnya ada jamuan ari raya UMNO berdekatan dengan sekolah aku... so, bawak keta pun balik2 duk brek jer la...

sampai jer kat
satu corner tu keta depan aku brek, so kenala aku brek..boomm.. bunyi kat belakang..aku rilek lagi,ingatkn buku2 ngan beg laptop yg jatoh...sekali lagi bergerak aku brek lagi..kali ni BOOOM...bunyi mcm tayar kreta aku pecah.. terus aku bg isyrat benti sambil mata aku menengok cermin keta,,,masa tu aku baru sedar yg keta aku dilanggar oleh sebuah motosikal.budak sekolah tu sedang duk angkat motor dia,..

baru jer aku nak kuar keta budak tu dah pusing dan pecut motor dari situ..hampeh punya manusia..dah buat salah,langgar kreta orang main lari plak..memang tak bertanggungjawab,. tengah2 panas tu aku kuar tengok keadaan keta yang dah bercalar..






plat keta pun ada yg patah ..haduiiii...panas hati betoiila...ada gak manusia mcm tu dalam dunia neh...dah buat salah lari plak..yg pasti budak sekolah tu mcm budak sekolah aku..memang nahas la kalo aku tau sapa bdak xberhemah tu... bengangnyaaaaaaaaaaa ....ketakuuuuuuuuuuuuu...huhuhuhuhu

3 comments:

  1. Sabar sja lo ko... apa la pun budak.. ko bawa kes ini ke mahkamah...

    ReplyDelete
  2. hahaha..blum sempat ku tengok muka dia pun dia sudah cabut..mcm mana mau sue di mahkamah..sedihnya aku jipang...huhuhuhuh

    ReplyDelete
  3. hahaha..blum sempat ku tengok muka dia pun dia sudah cabut..mcm mana mau sue di mahkamah..sedihnya aku jipang...huhuhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!