Wednesday, September 2, 2009

What for?

Semalam aku terkedu mendapat panggilan sseorang yg dah lama hilang dari idup aku.. mulanya aku sendiri tidak kenal siapa empunya number.. bila kujawab rupanya dia...untuk apa lagi? adakah hanya untuk menunjukkan bahawa dia bahagia di sana..dia gembira dengan hidupnya yg semakin hanyut dilambung arus kemodenan di bandar besar sana.. tiada apa yg mengkagumkan aku..hanya secebis rasa syukur kerana insan yg meyayangi ku sekarang bukan dia..

Dunia ni penuh dengan sandiwara.. saat bahagia ada dugaan yg mendatang..yg pasti tak ada apa yg akan berubah..hati ni tetap sama... hanya untuk yg menghargai dan memahami apa itu CINTA..

Sekarang aku kat makmal..bulan puasa ni masa persekolahan menjadi 12.3otengahari,, masa p&P plak menjadi 1/2 jam,sangat singkat..tak tahula aku sempat ke tak menghabiskan silibus.. tahun ni banyak betul kisah yg berlaku dalam hidup aku...pejam celik lagi 3 bulan dah nk melangkah ke tahun baru..bersediakah aku"??

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!