Wednesday, October 7, 2009

miss u guys..!

Minggu lepas tak aktif sangat on9..sebabnya bapa aku masuk hospital lagi..kali ni sebab tekanan darah dia naik lebih 200...dia mengadu sakit kepala yang amat..risau sangat tengok keadaan dia masa tu..3hari dalam hospital masih takda perubahan..ntah apa2 ntah servis diaorang... ayah aku ngadu sakit depa bagi ais ja suruh tuam kepala..last2 ayah aku tak tahan minta balik berubat cara kampung..alhamdulillah, sekarang dan makin sembuh.... dah tak sakit kepala lagi...moga dia cepat2 sembuh..

Minggu ni,hari ni PMR bermula...sekolah masih mcm biasa... hari2 berdepan mcm2 kerenah budak... kadang2 rasa tak sabar nk bercuti panjang...rindu plak kat kawan2 d sabah..semalam pura mesej ada jamuan hari raya kat sana..mcm baru semalam ja aku masak laksa untuk jamuan tahun lepas..ada juga beberapa tragedi oktober yang masih ku ingat sampai sekarang
..memang kenangan yang manis.. tak mungkin aku lupa...tak sabar nak planning trip pergi ke sabah..tak tahu bila..yg pasti hati ni rindu sangat nk jumpa kawan2 kat sana..apa kabar agaknya teman2 di sana... miss u guysss.....

4 comments:

  1. miss u ming Lu..kim salam baby..

    ReplyDelete
  2. teringat aku laksa ko Jojoe...jaga bapa mu ya... saudih..

    ReplyDelete
  3. ya....baru2 masa raya ada buat laksa..teringat kata2 ko dulu jip.."laksa paling sedap d dunia" hehehehehe... teringat kamurang sana,,ayahku dah sehat skit...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!