Sunday, November 22, 2009

alhamdulillah..

Kemarin bapa aku dah balik umah..semalam dia ok..nampak mcm dah sehat dah... pagi tadi pun dia bangun awal dan kuar ambik angin kat kat luar rumah...dah boleh berjalan dah...harap2 dia akan terus sehat...aku plak ari ni tak buat apa..kat umah ja.. esok mayb baru kuar jalan2 cari pasal...hehehe... lagipun esok dah gaji...jumaat ni plak dah nak raya haji... kejap betul masa berlalu...rasa mcm baru ja aku sambut raya haji tahun lepas...


apapun,.cuti2 sekolah mcm ni tahap kemalasan akan semakin memuncak..huhuhu... harap2 kemalasan aku neh takkan memudaratkan diri aku..hehehe...takot masa sekolah kang kena tegur lak badan mcm di pam2...dah ler sedia bulat...huhuh...

yang penting hepi..... semoga hidup kita semua sentiasa ceria... seceria aku sekarang... [walaupun berokband neh cam hampehhh]...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!