Thursday, November 12, 2009

Life..

pejam celik pejam celik rupanya dah dekat setahun aku pindah kat sini... cam tak caya tapi kena jugak percaya..huhuhuh..lam gak tk mencoret sesuatu kat sini..bulan lepas aku bz skit..dengan ayah aku yang sakit ,..masuk spital dalam 3hari...pastu 17oktober plak adik lelaki aku bertunang.1 november spupu sebelah umah plak bertunang... ramainya yang menamatkan zaman solo neh.... so kira bz jugakla..dengan sibuk tanda kertas exam lagi..

minggu depan sekolah dah nak cuti panjang..sekolah dah lenggang.budak2 yg datang pun bleh kira ngan jari ja..kelas aku yang ada 33 org tu pun dah tinggal 9 yang datang,,tu pun dah tak da mood nak blajar..datang nak bersembang ja...buku teks semua dah hantar..silibus dah abis ajar...jadi dah takda apa yang tinggal...kerja aku pun dah hampir selesai..buku kehadiran pun dah nak lengkap dengan maklumat pelajar.. markah pun dah key in kemarin... mesyuarat guru dah abis..pendek kata tunggu masa serah tugas kat ofis ja pastu bleh cuti panjang..yahoooo....hehe...


kalo kat sabah sekarang ni mesti aku duk sibuk packing barang nak balik kampung...dengar2 dua sahabat aku dah dapaat balik semenanjung..hai,.. makin sunyila ken hwa..malam tu kokong siap mesej menyatakan kesedihan dia bila makin ramai yang tinggalkan ken hwa... easy dan chan.mesti diaorang sekarang sedang rasa apa yang aku rasa tahun lepas..kesedihan dan kegembiraan yang bercampur baur...apapun, itulah yang harus dilalui..sejauh manapun berpisah, kenangan manis akan tetap dibawa bersama walau di manapun kita berada...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!