Monday, November 30, 2009

My Pets


my cute hamsters

Bila sebut "pet" teringat sedutan citer new moon baru2 ni..bila bella dikatakan pet kepada keluarga collins..hehehe.. betol jugak..bila manusia rapat dengan keluarga pontianak,dia dah jadi mcm peliharaan keluarga tu lah..heheheh... tapi aku bukan nak cerita yang aku jadikan vampire se handsome Edward Collin sebagai my pet [ekceli,kalo bleh nak jugak asalkan dia tak isap darah aku ler], hehehe... sekarang ni bila balik sini aku kongsi hobi aku ngan adik aku bela hamster dan kucing..hehehe..baru2 dapat sekor kusing yang comel.... hamster aku plak dah membiak dengan jayanya..baru2 dapat 3 ekor cucu.malangnya seekor jer idup..yang lain abis dimakan bapanya..cit... haruan makan anak tul...huhuhuh...


ini plak my comel...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!