Sunday, November 29, 2009

Walimatulurus..


Selepas beberapa hari bermasalah dengan berokband neh kiranya ari ni banyak skit aku dapat tulis sini..sebab ari ni berok aku tak banyak songeh..senang jer bergayut kat bumbung umah aku..tak lari mana2..may b sebab ujan takder, angin pun spoi2 bahasa gitu...hehehehe... ekceli kan, bukan nk citer pasal "berbaloi2"neh..nak citer pasal undangan perkahwinan seorang sahabat lama... ex-roomate aku masa kat UUM dulu..aiseh...dah nak kenduri cikgu su erk... Tahniah..InsyaAllah kalo takda aral aku gi...biasala dengan keadaan tak menentu ni..harap2 semuanya berjalan dengan lancar.. Su ni kira antara best bud aku masa blajar dulu2 kala..banyak kenangan manis kami bersama...paling aku ingat aksi manja dia dan cerita dia pasal "AWANG"..siapa awang??hehehehe... adala... rindunya kat su..dah jadi isteri orang ni manja2 ngan suami erk..teddy bear yang tiut2 tu kalo dah tak nak peluk bagi kat aku jelah...hehehehe... apapun..
SELAMAT PENGANTIN BARU..SEMOGA BERBAHAGIA KE AKHIR HAYAT.. AMIN

2 comments:

  1. joriah...hg mesti dtg tau..cian kat aku!!bawa la teman hg ka,sesapa ka??yg penting hg dtg.nk jg aku jmpa hg..awang kan dh arwah.tp,skrg aku ada kimo..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah..takda aral aku mesti pi..aku ada ajak rabiatul...tak taula hang ingat dia ka tak...hehehee..kalo semuanya lancar kita jumpak nanti k??pasal awang hang toksahla sedih..KIMO plak???sapa kimo lak ni??huhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!