Tuesday, January 12, 2010

Happy new Age,,..


10 January 2010.. well, i am 30 already,,.. huhu.. i'm happy?? of course,, masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki oleh yang Esa..alhamdulillah... Cuma bila masa angka 3 di permulaan umur ni buat aku terfikir betapa pantasnya masa berlalu.. rasanya baru ja aku menyambut hari lahir aku yang ke 20.. sekarang... sudah 10tahun berlalu..masih banyak perkara yang belum tercapai olehku...

Masih banyak agenda yang belum terlaksana...pencarian dalam memperoleh kebahagiaan sebenar... ada kawan2 yang sudah berperoleh kegembiraan tu.. dan aku cuba untuk sama mengapai.. semoga apa aku harapkan akan menjadi kenyataan suatu hari nanti... Amin,.

Thanx untuk semua kawan2 yang wish untuk aku.. semoga doa2 korang dimakbulkan Tuhan.. Amin.. hari ni hari yang istimewa untuk aku,. dapat ucapan dari pelajar melalu nyanyian "hari jadi" masa masuk kelas bukan perkara baru tapi tetap memberi kesan di hati..rasa terharu... huhuh...malam plak ada buat makan2 sikit jamu anak saudara dan sepupu2 aku...jauh di sudut hati rasa rindu sgt kat kawan2 masa celebrate besday kat Sabah dulu..kokong,kakak,winn,jipang , pura, rosnah , rem and the geng... xlupa jugak exstudents aku yg rajin betul menjamu aku makan--> tracey,chong YM,indut,cell dan Ogos.. Apapun.. semua tu kenangan yg tak mungkin hilang dari ingatan.

New Age, New Beginning,New Life.. harap juga one day dapat celebrate bersama 'yang kurindu'..huhuhuhu

2 comments:

  1. sedih oo... rindu o ken hwa time zaman kita..

    ReplyDelete
  2. ya lor... mcm bleh terasa oooo ken hwa dah tidak serupa dulu..semua org baru..yg lama tinggal skit ja..huhuhuh... rindu zaman kita huha dulu..maseh terngiang2 ooo gelak tawa kita.. uwaaaaaaaaaaaaa..... nak balik zaman dulu......huhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!