Wednesday, January 6, 2010

hari ke ke-4


hari ni dah masuk hari ke 4 sekolah.. life goes on mcm biasa.. cuma aku rasa tak berapa tenang la.. awal tahun depan mayb aku akan tukar ke sekolah dekat2 rumah... cukuplah 2 tahun travel jauh walupun takder arr jauh sgt..huhuhuh...

bila pikir pasal life ni mcm banyak yg dah berlaku dalam hidup aku..tak lama lagi dah nak 30tahun..tapi masih jauh perjalanan dalam pencarian untuk mencari sesuatu yang diberi nama kebahagiaan..bila baca blog kawan2, luahan hati kawan2 yang dah berumahtangga rasa seronok ja baca...hidup di samping suami dan anak2...ada juga yang tak bernasib baik diuji dengan kehadiran org ketiga... rasa simpati tu xyah cakapla... namun fitrah manusia...


Life is a mixture of
sunshine and rain
pleasure and pain...
it's not a real life without PAIN...

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!