Tuesday, January 26, 2010

Not in a mood!!

hari ni adalah hari moody sedunia bagi aku.. geram tul... banyak benda yang jadi ari ni...rasa nak makan org jak..dah ler petang ni kena stay back untuk latihan rumah sukan lagi..ayakkkkkkkkkkkk... really really in a badddddddddddd mooooooooddddd!!!
dah ada kelas sekarang...kita tengok siapa yg kena...

8 comments:

  1. ekekkeke..sabar ye anis...jgn makan bdk2 yg x bersalah dlm kelas tu tau...:P

    ReplyDelete
  2. hehehe... seb baik takder yg kena makan kak..hampir2 gak anis jadi hulk dalam kelas td..mujur tak tukar jadi ijau...huhuhuh

    ReplyDelete
  3. sib bek akk x kne makan ms time chat tghari td...ehehe...cikgu garang nie..tp baik ati..lebiu dear!

    ReplyDelete
  4. hehehe..memang anis garang kak..seb baik jer anis comel...huhuhuhuh.... takdernya anis makan akak..sebab akak pun comel..takleh makan spesis sendiri..kikiikikikii

    ReplyDelete
  5. hahahaha..yer la tuu...so cmner mood arinie?

    ReplyDelete
  6. owhh..ari ni ada ngamuk gak..biasala kak dalam sehari mesti ada kelas yg buat anis angin satu badan..huhuhuh.. aiyaaa...cepat tua la anis neh ari2 marah2..huhuhuh

    ReplyDelete
  7. hehehe..paham tu...cikgu marah2 ada sebabnya...kdg2 bdk2 nie yg x masuk ajar..mmg patut kne marah pun..
    aalaa...spesis comey kan awet mude..ekekeke :P

    ReplyDelete
  8. bukan marah jer kak...ari ni kan anis dah bedal budak ngan pembaris makmal...huhuhuh.... :-(

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!