Monday, January 4, 2010

Rindu..


malam ni line internet bleh tahan..(malam ni jerla).:):).huhuh... kira akupun mcm lepas gian ler plak menulis blog walaupun most of it just copy and paste..hehehe:)..ekceli banyak yang aku nak tulis..
tapi biasala:)..dah depan komputer mulala ilang idea...huhuhuh...

sebenarnya juga aku tengah merindu seseorang yang sangat istimewa...xtahula... rasa sunyi jer..huhuh,,,aiseh...jiwang la plak...tapi itula yang aku rasa sekarang ni.agak2 dia rindu aku tak erk??huhu

Send this free eCard

6 comments:

  1. gatal lah ko ni! asyik merindu jer.. apsal x nyatakan jer ... x mo share ker??

    ReplyDelete
  2. asal aku cakap rindu jer cakap aku gatal..huhuh..tak semestinya bila rindu tu rindu kat boypren.kat kawan2 pun bleh..kat hang pun bleh ma...hehehehehehee

    ReplyDelete
  3. keh2x! x kisah kalau kat kitaorg semua, kan2x ... but this time really weird! meremang bulu tengkok ni hah! keh2x .. tp kan, kami pun merindui jugak nih! ko nak tahu? cuber teka ... keh2x ..

    ReplyDelete
  4. hehehehe...meremang yer cik ada??? kikikiki..merindu jugak rupanya eh??? nak teka ker??kang teka kang cakap just a good fren le,takde apa2 ler...huhuhuhu... kat ENCIK R ker???heheheheh

    ReplyDelete
  5. kah2x! En. R? Sabau jer lah! kalau x bersungguh, usah kau kenang dia lg, membuang masa ajer, berkawanlah seramai yg mungkin tp kasih ttp yg SATU ... cinta manusia hadirnya seketika, cinta Yang Esa berkekal lamanya ... namun, jgn mudah utk berputus asa ... kalau En. R, bersungguh.. InsyaAllah, tp jika tdk ... berusaha lg! chaiyok3x ...

    ReplyDelete
  6. fuhhh...mcm kes serius jer ni cik ada... Encik R tak bersungguh ker???atoiii.... hampeh arrr...xsuka la lelaki yang takot mencuba neh...tak ada keyakinan diri nak memulakan sesuatu..xapa cik ada...sabau jelah..jangan lupa kek coklat sebiji ahad neh yer/./heheheheheh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!