Saturday, January 23, 2010

Sekolah ganti

Hari ni sekolah macam biasa...ganti untuk cuti tahun baru cina seminggu nanti..hehehe..biasala...nothing is free in this world,..nak cuti banyak kenala ganti... Jadual ari ni ikut hari rabu tapi dari pukul 740-1000 ada aktiviti gotong royong kelas..

ni nak gotong royong ker nak bergambar..

yang ni pura2 jer tu... konon tengah pikir nak hias apa... berlakon jer...hehehehe


Haaaaaaaa....gantung jgn tak gantung..
kebetulan aku ada pegang kelas yg sama dari tahun lepas.. so berabis kitaorng,,er ekceli bebudak aku tu menghias kelas... kira lawa sikitla dari yg asal.. bagus gak bebudak ni..cuma kadang2 ada nakalnya...bukan aku tak sayang tapi kadang2 terpaksa marah sebab perangai diaorang tu.. kira marah-marah sayangla... huhuh... lepas jer gotong royong terus blaja mcm biasa... penat sihhhhh....

2 comments:

  1. patutnya ada sekolah juga semalam,ttp kan Sultan mangkat, kita dpt cuti....

    ReplyDelete
  2. owhhh..yakan...betol la johor dapat cuti semalam... kami sekolah ooo , 6hb nanti pun ada lagi skul ganti....tak apa..CNY cuti sminggu..bestkan..hehehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!