Friday, January 29, 2010

Spongebob Squarepants



heheh.. sebelum neh aku paling tak suka bila adik aku buka citer katon neh..
tapi sebab tak puas hati akupun tengokla apa yg best sgt sal span yg idup
dalam air neh...hahaha... memang lucu rupanya..patot arr ramai sgt yg minat
katon ni...

paling lawak watak si patrick, starfish yg tak ada otak..so digambarkan sebagai
makhluk paling sengal dalam citer tu.hehehe..nak pecah perut ja rasa bila dengar
dialog dungu dia..hihihih..dulu tak suka tapi sekarang ni aku lak yg duk tanya adik aku
"ada citer spongebob tak ari ni?" hehehe....

4 comments:

  1. hehehe...watak patrick yg sengal n blur2 tu yg besh...

    ReplyDelete
  2. betul3...anis gelak cam nak pecah perut jer bila dengar dia cakap..hehehe...pikir bagai nak rak sedangkan soalan senang jer nak jawab..hehehe..akak pun minat katon ni gak ker???

    ReplyDelete
  3. ekekeke..mmgpun...kdg jawapan die detail sgt kot..
    nak kata minat tu tak jugak..tp selalu la jugak tumpang sekaki tgk sama2 ngn anak2 akk...hehe

    ReplyDelete
  4. tupang sekaki jer kak??sebelah kaki lagi kat mana..hehehe..elelele... malu2 lak nak ngaku minat ehh..hehehehe....

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!