Saturday, January 30, 2010

Teruja


Masa dah dekat pukul 2.00 pagi,.. aku masih lagi online sorang2..hehe..bukan apa..teruja mencantikkan blog neh..rasanya dah setahun aku tak upgrade background blog dan aksesorinya..so, rasanya dah sampai masa aku kemaskan" umah " yg bersepah neh..

apapun, semua ni aku dapat ilham dari kakakku yg sorang neh,..siapa lagi..
kak ain
la...
kiranya dia jadi sumber inspirasi untuk aku kemaskan "umah" ni..hehehe..apapun, walau tak secantik mana, at least aku puas hati..hehehehe..len kali aku hias lagi.cukupla tu untuk hari ni....rasanya i need to go to bed..someone is nagging around right now..dia cakap "anak dara tak baik tidor lewat-lewat"..hehehe... ok2.. good nite everyone...oppss...good morning everyone..

semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini.. Amin...

4 comments:

  1. hehehe..anis teruja tengok page akak dulu..baru teruja nak kemaskan page anis yg bersepah neh...hehehehe

    ReplyDelete
  2. santek sgt nie tau...comey jer..mcm org empunye blog jugak :)

    ReplyDelete
  3. alamak kak...jgnler puji2 neh..tukar balik kang jadi yg asal baru tau...hehehehe....

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!