Thursday, February 11, 2010

Cuti

yes..finally... holiday's around the corner.. we're starting to have a break for CNY.. 1 whole week... hehehe... what's my plan??..hmmm.. lots of things to finish up.. especially work.. hmm... dah nak cuti pun masih pikir kerja..apapun.. ni list out my planning for the break..hehehe..

+ TANDA PEKA SAINS BUDAK ( boringgg)
+ TANDA BUKU LATIHAN BUDAK (sama jer...boring jugak)
+ BUAT TOPICAL TEST PAPER (rasa-rasa boring x???huhuh)
+ PREPARE P/SLIDE UNTUK CHAPTER 4 SCIENCE( ayakk...)
+ KEMAS BILIK YANG DAH MACAM TONGKANG PECAH (ok gak..leh kurangkan kalori..heheh)
+ WORKOUT (hehehe..ni mesti..nak exercise banyak2)
+ TENGOK WAYANG ( ni best..nak tengok citer apa eh???)
+ PICNIC NGAN ADIK-ADIK AKU (ni masih dalam fasa perancangan..takleh bagitau adik aku lagi nanti terus kena paksa g kelah...huhuhu... errr cik ada tak nak join ker???huhuhuhu)
+GI KENDURI COUSIN AKU (alamak..camner diet aku neh...adeiii)

Hehe..semuanya masih dalam perancangan...mungkin banyak lagi aktiviti aku cuti seminggu neh..ala..kejap jer tu..pejam celik pejam celik dah sekolah balik nanti..apapun..
enjoyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!