Monday, February 8, 2010

Diet oh Diet...

2-3 ari ni mcm dah kering idea nak tulis apa.. mcm tak da yg menarik berlaku dalam idup..heheh.. semuanya rutin seperti biasa.. pergi kerja, balik kerja.. makan, tidor, makan tidor....hehehe

tapi semalam aku ngan adik aku ada buat perjanjian..konon2 nak fight diet...ujung minggu tengok berat sapa yg banyak turun..heheh..konon ala2 the biggest loser la.. hahaha... masalahnya, program diet kitarang mcm tak mula2 pun..heehehe.. aku makan cam biasa gak...huhuhu... badan pun rasa xsemangat..cam metabolisme ni dah rendah sangat..adeiiii...camna nak bakar lemak kalo tak bakar semangat neh..



so, pagi tadi masa gap takder kelas, aku pun merajinkan diri mencari menu2 diet seimbang kat internet..heheh..banyak gak yg aku jumpa tapi rasa cam tak terdaya nak follow jer..hehehe... mcm mana neh?? apapun, menu tu tetap aku salin dan akan tetap mencuba..jadi ke tak...we'll see..hehehe

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!