Thursday, February 4, 2010

fuhhhh... lega...

oh noooo... line tenet dah buat hal la..2-3 hari connection dah teruk balik...tak bestla camni...huhuhuh.. banyak benda nak citer tapi tak dapat..misalnya kemarin.. tetiba ja PKHEM aku cakap dia nak cerap aku..ingatkan nak cerap minggu depan ker, esok lusa ker rupanya kul 1030 pagi tu jugak..ayooo... xsempatla aku nak prepare apa2 persediaan..

apapun, aku tetap sahut cabaran..chewahhh... semestinya guru kena selalu bersedia untuk perkara2 yg tak terduga camgini..heheheh... mujur semuanya semuanya dah tersedia,hehehe...fuhhh....ekcelikan memang topic yg aku ajar sekarang dah ada persediaan..so aku gamble jelah bila dia masuk tengok aku ngajor.. hehehe..harap2 lulus la...huhu..



petang kemarin lak,aku memang tak ada mood..rasa nak marah org ja.. dahla dengan cuaca sekarang yg panas betul..kadang2 rasa duk dalam rumah pun mcm dah dalam sauna jak.. tapi mujurla, selepas beberapa hari dalam kepanasan sebab kemarau yg terlampau tu, akhirnya hujan turun dengan lebat kat kampung...huhuhuh.... bestnya tidor semalam..sejuk rasa badan dan yg penting hatipun dah sejuk balik bila ada yg sudi memujuk..hehe


p/s: baru dengar pengumuman...sabtu ni xjadi sekolah ganti..maknanya..cuti... fuhhhhhhhhhhhh....

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!