Wednesday, February 24, 2010

Kawan Lama

hari ni aku dikejutkan dengan sms seorang kawan lama yang dah lama terpisah dan tak dengar khabar berita.. memang dikira kawan baik aku masa zaman persekolahan.. ekceli memang kami baik.. masa belajar saling bersaing dengan sihat dan tak pernah bermasam muka antara satu sama lain..di mana ada dia di situlah aku..di mana ada aku di situla dia...

selepas belajar kami masih berkawan..cuma konflik memisahkan kami..namun dalam hati aku tetap menganggap dia antara kawan terbaik pernah aku sayangi.. masing2 dah membawa diri dengan haluan hidup masing2..dia dah kawin..dah anak dua..sekarang dia di Kuantan.. suami dia orang Pahang.. dapat ja mesej dia tadi aku tersenyum.. persahabatan itu indah.. tidak akan putus andai saling mengerti sejauh mana rasa sayang terhadap seorang insan bergelar SAHABAT.. miss u my friend..

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!