Tuesday, March 16, 2010

Bosan bangat!!

hari ni adalah hari bosan sedunia aku.. Dari pagi asyik terperuk dalam bilik..kuar kejap tolong mak masak pastu bertapa balik dalam bilik..apa nak buat neh???.. nak buli adik aku tapi dia takder,. pergi ambik LESEN untuk motosikal.. tinggal aku, mak ngan ayah ja... takkan nak buli diaorang lak..hehehe..ishk2..derhaka tu... ala, buli kat sini tu bukannya bermaksud mendera...bergurau senda la.. berkasih sayang ngan adik aku yg bulat tu,,, huhuh..rindunya kat bulat..petang karang baru dia balik... so apa nak buat sekarang??. pas penat pikir baru aku teringatkan sesuatu...
18hb ni yakni lusa adalah hari lahir seseorang yg sangat istimewa untuk aku.. huhuh... hadiah dah lama bagi..tinggal kad besday ja belum..mana nak cari kad neh???
akhirnya aku teringat sebuah kotak harta karun aku..


apa ada dalam neh??


taraaaaa... berpuluh2 kad besday dan poskad..untuk makluman semua aku memang minat mengumpul kad2 dan poskad2 neh..kira one of my hobi la...

ada yg kata aku membazir tapi itu satu kepuasan untuk aku..kalo p shopping org cari baju tp aku cari kad2 yg cantik untuk dikumpul..bila ada kawan2 yg keluar negara mesti aku akan pesan poskad,,hasilnya adalah beberapa keping poskad buatan luar negera seperti PARIS,LONDON,CHINA,FILIPINA,BRUNEI...hehehe,. walaupun aku tak penah jejak kaki ke negara2 tu, at least i got something from there..thanx friends!!..


poskad2 ku.....


kad-kad ucapanku...


poskad terbaru pemberian kokong...psstt.. dari CHINA..hehehe

dalam keasyikan mencari kad yg sesuai aku terjumpa jugak autograf lama aku neh..hehehe..



buku catatan dari kawan2 lama sebelum aku berpindah ke kedah... aduii..tiba2 rasa syahdu..teringat sgt kenangan lama aku kat sabah..ramai kawan yg takkan membiarkan aku kebosanan seperti sekarang..apapun life goes on... pejam celik pejam celik pun dah nak masuk 2 tahun aku tinggalkan kawan2 kat sana.. mcm2 dah berlaku... itu aku cerita kemudian..
akhirnya aku bertemu dengan kad yg sesuai..harap dia suka... huhuh...


xsabar nak sambut hari lahirnya bersama2 untuk kali pertama... sesaat terasa kebosanan ni mulai hilang..rasa bahagia pula menyelinap masuk ke dalam hati (hehehe.. sambil tersipu2 malu..).. ;-)...

8 comments:

  1. waduuuhhh.... banyaknya kad kad ucapan.... pemesnya cikguu....

    ReplyDelete
  2. pemes apa ni abg biin..tu kad ucapan beli sendiri la..bukan org bagi..haaaa,.. ni mesti tak baca betol2 neh....kantoiiii..hehehehehe

    ReplyDelete
  3. tahu.... baca dah laaa.... faham lagi..

    ReplyDelete
  4. hehehe... ye le tuu...gurau jer yer abg biin...takkan majuk kot??haha.. manja gak cam adi neh...hahaha

    ReplyDelete
  5. majokk.... hahahahhaaa.... tak semudah itu nak bagi saja majok cikgu..... apatah lagi hal simple camni... apa pek dahnya nak majok majok ni??? :-)

    ReplyDelete
  6. tu dia...kuar dah mukadimah dia..hehehe... yelahh.... gurau jer pun... heheheh

    ReplyDelete
  7. hahahhahaa..... muqaddimah yerrr... hehehhee

    ReplyDelete
  8. kalo muqadimah apa lagi..heehe...dah masuk penutup ker???hihihi

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!