Wednesday, March 31, 2010

b.Z

Bermula dari ari isnin aku bz terlibat dengan kejohanan badminton peringkat zon yg berlangsung kat sekolah.. aku bertugas di bahagian perangkaan..kira bz juga aku 2 hari. pukul 6 lebeh baru sampai umah... penat tapi best..memang aku suka tengok org main badminton..rasa teruja... setiap kali ada pertandingan badminton kat tv mesti aku antara yg setia menanti... mcm baru2 ni masa Datuk Lee Chong Wei lawan di All England.. memang bangga giler bila anak malaysia menang.. mcm juga pertandingan neh, bila sekolah aku jadi johan untuk perseorangan lelaki, perseorangan perempuan dan beregu perempuan... apapun Tahniah untuk Skuad Badminton sekolah..cheeewahhh....

Kelmarin last day..sebelum balik sempat gak aku main..best nya..dah lama tak pegang raket badminton..huhuh.. balik umah tangan dah sakit2..hehehe..xda stamina..tu arr pasal..masa main tak ingat dunia..malamnya sibuk aku prepare ABM untuk mengajar..ekceli ari ni sekolah aku ada pelawat dari JPN... hehehe...apapun, tak kisah...keja beresssss......

antara pic yg sempat aku snap...







4 comments:

  1. hehehe,,,..buat2 bz jer abg biin...

    ReplyDelete
  2. buat buat bz tapi jadi bz betol yerr.....

    ReplyDelete
  3. ya betul...hehehehe... tu ler pasal..memula saja jer nak buat2 bz..last2 terbz betol..hehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!