Thursday, March 25, 2010

Cik Rai

Rasanya belum lagi terlewat untuk mengucapkan tahniah dan Selamat bertunang untuk cik rai seorang.. walaupun just kenal melalui internet tapi aku anggap cik rai kawan yang sangat baik biarpun tidak pernah bertemu rupa... sori cik rai joe curi sekeping gambar dari fb... semoga cik rai berbahagia hendaknya dengan pilihan hati..cantik betul cik rai di hari pertunangannya....

p/s: Kawin jangan lupa jemput ya??huhuhuh

35 comments:

  1. rai bertunang ker? Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. a'ah... sama2 kita doakan dia kekal dan bahagia selalu..anis pun baru jer tau kak... tumpang hepi untuk dia...

    ReplyDelete
  3. mekasih joe,,,aduhai sampai kesini plak...seronok dpt kongsi dengan kwn

    ReplyDelete
  4. haha....kak rai da tunang... akak plak bila?? heheh~~

    ReplyDelete
  5. amin2...akak pun tumpang gembira..hepi sgt2...

    eya ~ bila plak?

    ReplyDelete
  6. sama2 rai... kegembiraan mesti dikongsi bersama... hepi sgt dengan pertunangan rai tau...xsabar nak tengok wajah jejaka yg berjaya menambat ati cik rai kita...

    ReplyDelete
  7. elya..akak tunggu elya dulu..hehehehehe

    kak ain- elya pun tak lama lagi ada la tu,.sedang berbunga2 cinta di hatinya,.,hehehehe....gayut 24jam..hihih

    ReplyDelete
  8. hamboih2 kak anis... repot kat kak ain plak eh?? geget kang dia neh!!

    oit kak, sy tunggu akak yg kawen dulu...baru sy kawen..hahha~ =P

    ReplyDelete
  9. hahaha... kalo akak tak kawen elya jadila nak dara tua..hehehehe... bukan report habaq pi jer..heheheh

    ReplyDelete
  10. haha, kalo sy anak dara tua...akak pon sama gak la kan... x kesah!! asal ade geng..hikhikhik ^o*

    ReplyDelete
  11. hamboi...pandainya dia menjawab ehhh???report kat cik abg baru tau...hehehehe

    ReplyDelete
  12. eleh, mcm la kenal cik abang sy...hahahaha~~ p la repot!! uweeekkk =P

    ReplyDelete
  13. eiiiii..geram2nya.mcm mahu kucubit2 ja pipi tu.. "uwekk"?..hmmm..ni apsal muntah2 kat blog akak neh???...

    ReplyDelete
  14. hahahha~ pesal akak geram plak neh?? pesal eh?? citer la kak...citer la... sape yg buat akak geram neh?? sape? sape?

    ReplyDelete
  15. hehe...tuuuuu..pemburu gelang tu arrrr....

    ReplyDelete
  16. pemburu gelang?? sape tuh? xde nama eh? hmmm~

    ReplyDelete
  17. HAHAHA..buat banner besar2 tulis nama budak tu baru tau..huh

    ReplyDelete
  18. Ohohoho...br ku tahu dia ada blog sendiwi......
    x habaq pun..
    -Jolie-

    ReplyDelete
  19. hehehe..sis jolie... dah lama nak bitau..tp tak tau nak bgtau mcm mana..dah tak aktif netlog..kat sini ja anis bertapak.. huhhuh...sebelum netlog sinila tempat anis..selamat datang..sis ada blogspot tak??

    ReplyDelete
  20. uih, xyah la smpai wat bena...melampau la akak neh. Sian budak tuh nt..hoho~

    ReplyDelete
  21. xkesian pun..budak tu kan ada hubby.. hehehe

    ReplyDelete
  22. woit, budak tuh mn de hubby....huuu~~ kalo dia ade hubby, da lma da dia repot kat hubby dia yg kak anis buli dia...hmm~

    ReplyDelete
  23. aikkkk...bila lak akak buli elya neh???(muka konpius)..hehehe

    ReplyDelete
  24. eh, mse bila plak sy kate akak buli elya.... sy kate akak buli budak tuh..... (mengong da!!=P)

    ReplyDelete
  25. hahaha,,, budak tu elya la..tak tau lg ke..???(mengong daaa!!!)...hehehehe

    ReplyDelete
  26. lor, nama dia elya ke?? ooow k... hikhikhik =P

    ReplyDelete
  27. keling tul budak neh..hehehe

    ReplyDelete
  28. elya keling..elya keling..wek..wek..hahahaha

    ReplyDelete
  29. bukan..kes elya keling.hahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!