Wednesday, March 17, 2010

A gift for someone.

Esok hari yg istimewa untukku sebab esok adalah ulangtahun kelahiran seseorang yg amat istimewa..walaupun hadiah aku dah bagi in advanced, aku tetap nak sediakan sesuatu yg spesel gak...so, pas balik dari SP petang tadi, aku bertungkus lumus dalam bilik menyediakan "hadiah istimewa" ni.. walaupun simple tak seberapa, aku tetap puas hati sebab masa aku buat ni aku rasa hepi sangat dalam hati...harap dia suka...

mula2 aku sediakan botol ni..ala banyak ada jual neh...

pastu aku buat star neh.. cute kan??
hehehe..ramai pandai buat ni..ekceli pelajar aku yg ajar dulu masa kat Sab
ah


kertas azimat untuk tulis wasiat atau pesanan..hehehe..


penat nih..nak mnulis pesanan2 neh..kebas tangan...


burung kertas.. bilangan?ikut umur si dia..hehehe


bila semua bahan dah tersedia....



masukkan wishing stars dalam botol


pesanan yg dah kemas diikat pulak dimasukkan..


diikuti dengan burung-burung kertas...


TARAAAAAAAAAAA!!!..cute x?


Finally..my sweet gift with a lovely card.. HEPI BESDAY DEAR.

p/s: dengar kabar my bestfren dah berpunya.. i'm so happy for her...

2 comments:

  1. nak jugak hadiah mcm tuh!!!! x kira, ko kena kasi gak ... nanti kami kasi something walaupun dah terlambat .. Jo, jgn percaya ape yg ko lihat, kerana ianya tidak semestinya benar .. I run away from someone who had ruined my life ..

    ReplyDelete
  2. bab2 hadiah mana ada yg lambat..hehehe..insyaAllah..akan ditunaikan permintaan kawanku yg paling lama kukenal... 13ogos lambat lagi..banyak lagi persiapan bleh dibuat..hehehehe...owwhhh... si makhluk halus tu masih menganggu ker??hampeh dot kom dot my betul arrrr.... story la kat blog..nak tau..apa yg dia nak lagi? huh!! sigh...

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!