Sunday, March 7, 2010

Hindi

Malam ni ada mood nak menulis..sekarang kat depan tv sambil nonton citer hindi,, " BAAZIGAR".. hehehe..dah lama tak layan hindustan ni..kalo dulu aku memang hantu hindi sebelum jadi hantu korea..hehehe..cuma sekarang dah jarang layan.. yelah,.jalan citer sekarang dah tak se'best' citer dulu.. kalo dulu aku paling minat citer "kuch kuch hota hai' dan banyak lagi citer menarik especially lakonan hero pujaanku AAMIR KHAN..



hehehe..dalam banyak2 HERO KHAN, itulah khan yg aku paling minat...wajah dia yg baby face tu memang sedap dipandang..hehehe... lakonan dia pun best terutama citer AKELE HUM AKELE TUM dan ISHQ.. (cehh..jadi minah hindi lak aku malam ni)..
Kalo heroin..of couse la aku minat KAJOL..


tapi ada seorang pelakon wanita ni yg memang aku minat sgt.. sapa lagi JUHI CHAWLA la.



ratu cantik ni memang lawa...paling best tengok dia senyum dan ketawa..hehehe... dan sekarang ada seorang lagi pelakon baru ni yg lawa sangat aku tengok.. KATRINA KAIF..lawakan dia.. cantik2 org hindustan ni kan???

3 comments:

  1. aku lu masa muda-muda minat gila citer hong kong

    ReplyDelete
  2. hehehe..minat gak...sampai jam kul 6 pak aku cakap "tu dia..pak menakan dia start dah"..hehehe.. aku daah tercangak depan tv..paling best aku ingat citer breaking point..lai meng..ensem tu..hehehehe

    ReplyDelete
  3. hehehe..minat gak...sampai jam kul 6 pak aku cakap "tu dia..pak menakan dia start dah"..hehehe.. aku daah tercangak depan tv..paling best aku ingat citer breaking point..lai meng..ensem tu..hehehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!