Sunday, March 28, 2010

Majlis

kemarin lepas balik dari skul, ada satu lagi agenda kat umah... bukan majlis sambut kejayaan tempat ke-2 dalam kejohanan merentas desa..tapi sempena hari lahir anak buah aku.. mak dia ada buat majlis skit..kecik2 jer..jemput kanak2 ribena ja...



mcm2 menu gak ada..seperti yg berikut..adeiihh..memang hancur abis diet aku makan pulut..huhuh... xtaula bila nak dapat motivasi balik nak diet..huhuhu.. exercise pun dah liat sangat sekarang..malasnya...huhuhuhu..








mari2...semua ada.. pulut, inti kelapa manis, bihun tomyam, kari ayam, sambal ikan bilis, kek, ...adeeehhh... tidakkkkkkkkkkkkk!!...

19 comments:

  1. akak lagi lapor ni..tengok gambar neh lagila rasa terliur...huhuhuh..

    ReplyDelete
  2. hehehehe....anis! napa letak gambar yg meliurkan nie...adeiii...tergugat iman tau :P

    ReplyDelete
  3. hehehe.... nak kongsi apa yg anis mamam kemarin..aduiii... abis dah diet anis kak,...huhuuhuh

    ReplyDelete
  4. sama ler akk kt cni anis...selera nak makan sentiasa jer ada...adehh...

    ReplyDelete
  5. haih, kak ain n kak anis neh.... cmne tak naik badan uh!! haish (sambil geleng2 kepala)

    ReplyDelete
  6. hehehe.. tu arrr akak...tanyale doktor elya ni tips kurangkan selera makan...

    ReplyDelete
  7. elya...naik badan camner??? kami naik berat badan jer ni...huhuh

    ReplyDelete
  8. tips?? huih, tips ntok kurang selera makan xde, tp tips ntok diet seimbang tuh ada la....hehhe~ nak tips, kena la bayo yer.. 1 tip, singgit bley?? settt~~

    adeh!! naik badan tuh same la ngan naik berat badan... LURUS BENDUL upenyer akak aku sorang neh!! =P

    ReplyDelete
  9. naper???bendul takder yg bengkok ker elya???..hehehehe

    aiseh..dah ada tips tu bagi arrr..nak upah lak... kasi akak menu diet seimbang untuk seminggu nk turunkan berat..akak cuba follow..kalo menjadi akak bagi 50sen... bleh arrrr...

    ReplyDelete
  10. 50 sen?? hohoho~ tips ku x semurah itu akak oi =P

    ReplyDelete
  11. elehhh.... jadi santa claus lak dia..demand tol...:-p

    ReplyDelete
  12. eya ~ dgn akak berdua nie pon nk berkira..kasi FOC laa... :P

    anis ~ akak rasa nk masuk gym jer nie...tp x tau mahal ke x yuran die..

    ReplyDelete
  13. akak- fitness first kak..tapi tak taula berapa kena yuran..ala kak, kita gym kat umah jer..angkat baku, kerusi meja, almari..heheheh..angkat berat tu..

    elya.- kedekeuuutttnyerrrrr.....

    ReplyDelete
  14. hehehe...aktiviti tu x mencukupi nk bakar kalori badan ku ini...lemak yg degil..hahaha...


    eya ~ mmg dekutt...

    ReplyDelete
  15. hehehe... tu arrr..kalola bleh guna vanish kan best...bukan setakat kotoran degil..lemak degil pun leh dihilangkan..hehehe...

    eya- tersangat kedekut..huhu

    ReplyDelete
  16. weh!! pe kes neh?? sape yg kedekut neh?? @_#

    ReplyDelete
  17. sudah gaharu cendana pula..
    sudah tahu bertanya pula..
    garu jgn tak garu..hahahaha

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!