Monday, March 15, 2010

Menu hari ini..

Lepas jer breakfast ari ni adik aku dah tanya "nak potong apa??nak masak apa ari ni", aku tercenggang...hmm..nampak gayanya turn aku memasaklah ari ni..akupun tanya dia balik? "nak masak apa uh?"...mak aku lak sibuk membakar ikan untuk dicicah ngan air air asam... penat gak memerah otak akhirnya..jeng..jeng..siap gak 2 menda ni... nyam..nyam...


ayam kukus sos tiram


sayur campur (xlawa betul adik aku potong sayur)

berselera kami satu keluarga makan ari ni..hehehehe.... last2 dengar satu dialog d
ari mulut adik aku neh.. "hang masak bukan tak sedap..cuma malas jer"..aisehh...hampeh tul.mcm nak cili jer mulut dia tu....mana ada malas..kadang2 tu i bz la..hehehehe.(ayat cover line)

6 comments:

  1. Perghhhhh..... sapa makan ni kompem kenyang.... tak caya tanya cikgu.... tak gitu cikgu????:-)

    ReplyDelete
  2. kah3x, betul gak ckp adk ko tu! anyway, bak resepi ayam kukus sos tiram tu .. den tgh berselera mkn nih ...

    ReplyDelete
  3. abg biin..bukan konpem kenyang..terlebeh2 kenyang dahhh...hehehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe..cik ada..rindula nak buat jamuan makan2 untuk hang mcm dulu..tak apa..coming soon mesti dapat jemputan makan2 lagi..hehehe...rindu makaroni ko..kikikiki....

    ReplyDelete
  5. tang part makan makan tu jangan lupa jemput.... kalau geng netlog kl boleh makan sama sama... yang dok utara ni pun boleh jer dok bersama makan makan...tak gitu cikgu?? cik ada???

    ReplyDelete
  6. hehehe..betol3...tapi dah lama tak jengok netlog..tak tau apa citer sana... huhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!