Wednesday, March 3, 2010

Minggu lalu,..

Minggu lepas agak mencabar.. 3hari demam yang berlarutan membuatkan aku dah tak tahan..tambah2 ada suara2 mengatakan aku mungkin mengidap denggi..huhuh... tengok kepada gejala2 tu memang adala tapi takda la plak bintik2 merah..huhuh..last2 aku surrender..jumaat pagi aku terus p hospital..jumpa doktor ambik ubat.. alhamdulillah..telan 2-3 biji demam aku terus kebah...hehehe...

keesokan harinya dapat la aku ke kenduri anak sepupu aku... makan pun best,..hehehe (rosak diet aku)...anak sepupu akupn cantik..tertanya2 la plak..bila la agaknya aku dapat merasa pakai baju pengantin.hehhehe (senyum sorang2 dalam makmal ni)..

anak sepupu aku..SELAMAT PENGANTIN BARU!!

adik aku, anak2 dia dan pengantin baru..hihi

dah 30 tahun...ayakkk... mujur mak dan ayah dah tak bising2 suh aku cari calon menantu untuk depa..mayb dah boring kot sejak insiden aku "larik" ari tu..hehehehe... apapun, insyaAllah..sampai masa bergelarla aku pengantin baru... Jodoh tu kan di tangan Tuhan..Kalo ada..adala..kalo tak ada apa boleh buat...

4 comments:

  1. ha3x ... lari??? kami la penyelamat ko .. ha3x ... ape daaa! boleh ko lari ... ko lari ke, ko drive lari ... he3x ...

    ReplyDelete
  2. sebab tu arr aku tulis "LARIK"...hehehe..lari masuk keta..kemudian kereta "larikan" aku..hehehehe....

    ReplyDelete
  3. insyaAllah ..ada nya nnti...klu dh jodoh x kan ke mana :)

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah kan kak ain... kalo jodoh tak ke mana..mmmuahhh...rindu akak la...mana menghilang neh..bznya dia.. huhuhu

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!