Thursday, March 18, 2010

A Moment of happiness..


tODay.. as PromiSed, i went out to celebrate my special someones' birthday!!.. ThIs Is oUr 1St TimE to celebrate it together,, what a great meMorY..!! .. tak ada yg menggembirakan melihat dia tersenyum dan ketawa.. paling best bila dia suka pemberianku yg tak seberapa.. huhuhuh...malu nak citer pjg.. so, aku pendekkan jer cerita..hari ni memang best dpt jalan2... sempat gak snap beberapa keping gambar bersama..

SELAMAT ULANGTAHUN... SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI BUATNYA.. MOGA DIBERKATI ALLAH DAN DIMAKBULKAN DOANYA.. AMIN.

our lunch together... hmmm.. dont ask me about my diet..i'm taking a break.. huhuh



kek harijadi dia...sedap!!



make a wish.. tiup lilin..





masa untuk potong kek...


makan jgn tak makan..huhuh.. kenyangnyer...







pas kenyang jalan2...ada sales buku situ..sempat gak sambar berbayar sebuah novel..murah jer.. RM11.10 sahaja after less.. hehehe..


yg ni takda less..cuci mata ja...
cantiknya bear2 ni.geram nengok...bila la nak dapat sekor.??huhuhuh...

ekceli...banyak lagi nak diceritakan..ada gak tengok wayang jap..citer SAMSENG JALANAN tu..biasa jer.. takderla best sangat..ending lebih kurang cam REMPIT la jugak..ekceli tak minat nak tengok citer genre cam gini,,tapi sebab menghormati permintaan tuan punya besday, aku temankan jer...biasala, hari ni hari dia..hehehehe... kang ajak tengok ALICE IN WONDERLAND kang majuk lak...kikikiki...
Kesimpulan: BEST SANGAT ARI NI..HEPI BESDAY!!!!

6 comments:

  1. hang ni sedang merhasiakan sesuatu dari aku nihhh...jaga hang

    ReplyDelete
  2. hehehe... eda... mana da rahsia..dah citer abis kat blog neh..apa yg rahsia lg neh??kikikikiki....

    ReplyDelete
  3. birthday sapa ni? eee...geram tengok buku..best.

    ReplyDelete
  4. WENDI..besday my someone special..hehehe... samalah...rasa mcm berada di lautan buku jer ari tu..best..banyak novel..less plak tu..heheh

    ReplyDelete
  5. jojoe..
    siapa itu..
    geramnya kau tidak kasi tau siapa lelaki itu...
    tapi.. sangat gembira..
    tunggu khabar baik daripada kau..

    ReplyDelete
  6. kokong...sia kan tunggu umur 35 tahun..lelaki itu ko larrr...hahahaha...mana ada berita baik,,,tunggu 5tahun lagi baru ada berita baik,,,hehehehehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!