Wednesday, March 10, 2010

New perspective..

Aku tidak pernah terfikir untuk pergi sejauh ni... memang ada niat tapi aku selalu fikir panjang..tapi untuk tempoh 3 - 4 tahun ni aku perlu merancang sesuatu untuk masa depan.. keputusan sudah dibuat dan masih dalam proses merealisasikannya.. Semoga Tuhan merestui rancanganku..Biarlah segala-galanya berjalan dengan lancar.. Amin..

8 comments:

  1. hehehe..InsyaAllah...masih dalam proses... huhuh..untuk masa depan...

    ReplyDelete
  2. amboii tak penah citer kat i pun...i baru nak ajak u bli umah dekat2.jiran-jiran ngan atun...

    ReplyDelete
  3. eda...ni lah nak citer ni..heheehe...xpa..tk berjiran pun tapi masih kat kola ketil lagi..heheh

    ReplyDelete
  4. location??? mener wehhh? he3x .. planning to survey too .. ahaks

    ReplyDelete
  5. depan kampung akula...mehla kita beramai2 beli situ..leh berjiran..ok gak umah kat situ...

    ReplyDelete
  6. ALhamdullillah..satu bentuk pelaburan gak tu..

    ReplyDelete
  7. betul tu kak...hartakan kak..mak duk bising suh ada umah untuk masa depan...disamping tu dia duk bising suh kawin gak..huhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!