Thursday, March 11, 2010

Planning oh planning..

hari ni hari last sekolah..esok dah start cuti selama seminggu...huhuh...tak da rasa excited apa2..banyak keja gak nak settle dan perlu submit bila cuti sekolah berakhir... lepas cuti ni plak aku akan semakin bz uruskan PEKA...bulan 6 nanti akan datang pentaksir buat pemantauan...ayak..5 kelas nak kena settle,.

Petang tadi aku pergi menyerahkan semua dokumen untuk "urusan perancangan masa depanku".. tapi masih ada lagi yg perlu aku sediakan... Surat sokongan dari pihak sekolah lak..aduii..banyaknya prosedur...malas tul rasa..mujur surat tu lepas sebulan pun masih bleh serah..kira okla..takyahlah aku terburu2 nak g sekolah cuti2 ni semata2 nak dapatkan surat tu..
petang tadi juga sekali lagi aku melawat rumah contoh



dan bakal kediamanku pada masa hadapan (masih dalam pembikinan) ..InsyaAllah, jika diizinkan Tuhan..





No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!