Thursday, April 15, 2010

15 April 2010

Malam ni nak stay up lama skit.. tadi petang ada tidor, huhuhu..tetiba ja sakit mulut dan sakit ati... terus aku terlena dalam tangisan..huhuh... malas nak citer panjang2..benda dah settle.. esok ingat nak p jalan2... tengoklah.lagipun esok sekolah cuti... sebab apa?? esok 15 April, (eh, dah kul 12..so ari ni ler tu kan).. ari ni adalah merupakan perayaan SONGKRAN bagi Siamese..sekolah aku ambik cuti sebab ramai gak pelajar aku yg terdiri daripada pelajar dan guru2 Siam. sesapa yg tak tau apa tu SONGKRAN FESTIVAL(perayaan air), korang carila entry aku tahun lepas..ada info sal perayaan tu..
satu lagi ari ni jugak merupakan besday si HEMA MALINI ku.. err...yg ke berapa eh?? 40 kot..hehehe..


errr... ekcelikn ni bukan besday Hema Malini yg pelakon hindi ni,tp besday adik cyber ku si ELYA .. http://braceletshunter.blogspot.com/.....


besday yg ke berapa ni dik?? apapun, SELAMAT HARI LAHIR..SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.. SEMOGA CEPAT2 BERTEMU JODOH DENGAN 'abE'.. hehehe.. InsyaAllah, kalo takda aral kita bertemu gak nanti..

p/s: mcm ada iras lak kan si elya punya cara pose ngan si hema malini neh...jelingan mata pun sama..hehehe... apapun, elya sendiri yg cakap dia seiras hema malini... memang seiras..hehehe..

10 comments:

  1. neh betol2 x ingat ke umo saye bape?? <_<

    ReplyDelete
  2. errr... yg akak konpem kan, elya muda sikit dari akak..hahaha

    ReplyDelete
  3. woit kak!! muda bnyak ler.....hamboih!! =P. mne de iras kak...xde2!! cuba tengok betol2..ngee~~

    ReplyDelete
  4. dah semalaman akak membelek 2 wajah kat atas tu..jelingan maut yg lebih kurang sama jer..hehehe... elehh..xmuda banyak mana pung...hehehe

    ReplyDelete
  5. hahahaha~~ xde keje tol la akak neh. Yg duk p belek2 muka semalaman uh pe kes?? adoyaaiiii~~ @_@

    ReplyDelete
  6. hehehe... nak mencari persamaan wajah elya ngan hema malini la...tapi pose sama la..kan kan kan????

    ReplyDelete
  7. hahahaha....hampir tergolek2 gelak nie...opss!

    ReplyDelete
  8. hehehe...ada persamaan kan kak???hehehe

    ReplyDelete
  9. a'ahhh...tulaa pasall...hahaha...hadiah utk besday girl la nie ek?

    ReplyDelete
  10. hehehe... hadiah le ni... bukti yg menunjukkan ELYa memang seiras ngan Hema Malini..kikikikiki

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!