Friday, April 23, 2010

Akhirnya..

Akhirnyaaaaaa..berjaya jugak aku menyiapkan kertas 1 untuk Exam pertengahan tahun neh.. hehehe... 50 soalan objektif sudah ready dicetak..hehehe... bagus2.. sekarang ni tinggal Kertas 2 yang lebih mencabar.. jia you...jia you... heheh...

Aktiviti ari ni~ Pagi tadi aku ngan adik aku ke BSN..buka buku akaun GIRO-I dan kad baru..menggantikan akaun lama aku yg dah expired..(hehehe...tak aktif).. ekcelikan, aku kalo bab2 buka buku akaun baru ni memang pemalas,.ikut pengalaman2 masa muda2 dulu aku rasa leceh sebab mesti kena tunggu lama.. tapi, tadi baru aku sedar yang dunia dah semakin maju dan pantas bergerak... semuanya jadi mudah dan cepat...
my new card and account book

pas bank, tibala masa untuk menjamu selera.. jgn tanya siapa belanja..huhuhu... demand tul adik aku neh..(mentang2la aku baru gaji semalam)..siap order benda alah neh awal2 pagi.. nampak sedap..memangpun sedap...huhuh...
saudapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Esok untuk makluman adalah merupakan hari persekolahan ganti sempena cuti raya nanti.. so, esok hari bekerja... hmm.. tak dapatla aku bermalas-malasan esok... apapun.. "SAYA YANG MENURUT PERINTAH".. ;-)
aku yang kekenyangan dan kemalasan..heheheh

6 comments:

  1. tahun ni kami soalan exam selaras utk satu daerah. mgu depan gubal soalan kat pejabat. selamat bertugas esok.

    ReplyDelete
  2. bagusnya selaras... kitarorg percubaan SPM nanti saja baru selaras..selamat bertugas jugak ;-)

    ReplyDelete
  3. sejak bila "kamu" jadi macam tu kalau kekenyangan.... pelik sungguh....

    ReplyDelete
  4. saya pun tak tahu sejak bila... sejak rasa diri comel cam tu kot...hehehehe..perasaan betoollll...

    ReplyDelete
  5. adoi... telioq tengok chiken chop tuh... hui, malam ni ajak hubby pi mamam la... hehehee =D

    cikgu rupe nye kawan beauty nih.... best best....;-)

    fut note * kelakar sgt tgk tucen tuh... teringat mase 1st time anak tucen beauty belajar minum.... dier pi benam seluruh idung dier dalam air sampai bersin... hahahahaaaa

    ReplyDelete
  6. beauty... memang sedap tu... ehehe..dah dapat email ya... kucing time baby memang cute..tambah2 yg suka menikus...best layan.. heheh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!