Monday, April 19, 2010

berlalu sudah 18 April

Kenapa dengan 18 April?apa yang berlaku pada 18 April..xada apa2 yg menarik..cuma tarikh tu mengingatkan aku kepada seseorang..hari lahir seseorang yang pernah singgah dalam hati.. kenapa harus dikenang?kata orang jangan lupakan sesuatu yang pernah buat kita kecewa, supaya kita sentiasa beringat...sentiasa berhati2 supaya tidak dikecewakan sekali lagi..

Tentu dia bangga jika dia tahu aku masih mengingatinya... tapi dia tidak tahu yang perasaan ini tidak sama seperti dulu..semuanya hanya kenangan.. Aku mengaku hati ini pernah terluka,mata ini pernah bengkak menangis dan aku mengambil masa bertahun-tahun lamanya untuk kembali ceria seperti sekarang..dan untuk diisi sekali lagi..

Apapun, yang berlaku kubiarkan berlalu... takkan berpaling lagi...bila diri ditabur dengan kata-kata penipuan, kecurangan dan pembohongan,..semuanya akan jadi pengajaran berharga dalam hidup..yang pasti sekarang, hatiku tidak dalam kesedihan lagi..sudah ada yang sudi mengubati...

4 comments:

  1. fighting2! aja2! chaiyok2! :)

    ReplyDelete
  2. fighting!!!....hehehe....satg ada org marah lak kalo dia baca entry neh...huhuh

    ReplyDelete
  3. jangan dikenang yg telah berlalu... jadikan ia memori kehidupan..;-)

    bek join contest beauty lg berfaedah... heheheee;-)

    http://miszbeauty.blogspot.com/2010/04/contest-kejap-je-masa-berlalu.html

    ReplyDelete
  4. ok..nanti saya cuba teka hadiah tu... dah skodeng2 dah tadi..hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!