Tuesday, April 6, 2010

Bunga kembar..

Kadang2 bila mengelamun sendiri, aku mesti teringatkan kenangan2 lama... dulu aku memang blogging tapi jarang bercerita kisah aku d Sabah... bila terasa sunyi mcm ni mesti aku terkenangkan banyak perkara... salah satunya ialah mengenai BUNGA..kalo ada yg nak gelakkan aku...silakan ler...seyes, tuler pertama kali aku jumpa spesis bunga cam gini...


bunga yg aku maksudkan ni tersgtla menarik minat aku dan teman2 aku masa bertugas di SM Ken Hwa dulu.. ada sejenis pokok ni yang berbunga dua warna..

pagi bewarna putih

dan bila petang bewarna pink

tak caya tengokla gambar neh..



ini pada waktu pagi... model dalam gambar yg baju kotak koko tu bukan bunga
tapi 'teman tapi mesra' aku kat sana.. hehehe... si Jipang...


ini plak masa waktu petang..yg baju koko takda kotak dan bergalas beg tu pun bukan bunga
tapi 'teman tapi mesra aku', si Jipang..
dia ni memang peminat warna coklat agaknya..huhuhuh


memang ada dua warna kan??.. nak kata dikacukkan takkanla kembang lain2 waktu.. hmmm... ada sesiapa tau nama pokok bunga ni tak??? rindu nak tengok lagi... harap2 pokok tu masih lagi di situ... Oh, ya...gambar bawah ni plak wajah model bunga kat atas... si Jipang..hehehe..oiii jipang..mana ko..masih di bumi kah??? rindunya... huhuhu



hahaha...jipang paling tidak suka gambar neh.xkira..letak juga....jgn marah arrr.....

2 comments:

  1. i can understand ur kerinduan..... i miss keningau too...

    ReplyDelete
  2. huhu... windi dulu pun di keningau ka??sekolah mana???sk pekan ka?? tahu tak nama bunga tu apa??

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!