Thursday, April 8, 2010

Cool Blogger...



Semalam tetiba jer terlintas idea nak appreciate blog2 yg selalu aku lawati...so, untuk itu aku telah pun mencipta 'award' sendiri untuk kwn2 aku neh...hehehe... baru siap dua ... tapi aku anugerahkan dulu satu untuk seorang blogger yg bagi aku memang 'COOL" jer blog dia..rasa tenang jer bila aku buka... xlain dan xbukan untuk kakakku yg seorang..kak mar aka kak ain ... http://mysdear.blogspot.com/ ....hehehehe..... terimala award yang tak seberapa ni..semoga akak terus aktif blogging kat sini...mmmuuuahhhh.....

7 comments:

  1. tengkiu adik ku...amat terharu nie tau..td x sempat nk komen..sbb bz amek gamba nie ltak kt blog akak...tq yer :)

    ReplyDelete
  2. sama2 my sis..ikhlas dari hati tu tau... thanx sebab appreciate.. harap akak suka...mmuahhh...

    ReplyDelete
  3. suka jer..awat lak x ske..kalo bleh kasi lah byk lg..hehehe :P

    ReplyDelete
  4. psstt...anak akak si nabihah tu..tiap kali akk bkak page anis nie..syiok tul die layan lagu page anis nie.hehehe..

    ReplyDelete
  5. hehehe... nanti cari idea awards lain lak..hehehe...ya kah??anis pun suka lagu neh...mcm fun jer dengar..hehehe...lalalalalalalalala..kim salam nabihah ye.. heheh

    ReplyDelete
  6. gurau je anis...akk x bg pape lg kt anis nie..tulaa...tiap kali akk bkak page anis nie die syok nyanyi2 ikut lagu page anis nie...x tau lirik ape pon die tuu..men blasah jer.

    ReplyDelete
  7. lagu ni penyanyi ~aiman~ tajuknya teman biasa... akak kan penah bagi anis sesuatu dulu... pernah edit gambar anis kan???cantik lagi tau..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!