Tuesday, April 27, 2010

dunia-novelku



Aku dan novel memang tak dapat dipisahkan.oleh itu aku telah membuka sebuah lagi blog khas untuk peminat-peninat novel mcm aku. so, sapa-sapa yang mempunyai minat mcm aku ni bolehla jalan2 kat blog ni http://dunia-novelku.blogspot.com/ .

Bolehker aku tulis 2 blog serentak.blog yang satu ni pun tak ter update..hehehe..aku pun xpasti.. kat sini aku banyak bercerita mengenai personal life.. tapi kat blog yang satu lagi lebih tertumpu kepada minatku dan berkongsi maklumat mengenai novel2 yang pernah aku baca.ada juga mengenai drama-drama atau filem yang pernah aku tonton.. especially drama korea..hehehe. apapun, thanx kat kawan2 yang sudi menjengah blog ni.kalo rajin sila2la jengah blog yang satu lagi ya??? Salam petang.. chiaooo....

No comments:

Post a Comment

bling bling

IKLAN LAGI!