Friday, April 2, 2010

Hari ini dalam sejarah


Hari ni adik aku ajak p SP..malas tul rasa nak g jalan..sebab aku tau kalo keluar ja mesti duit melayang2...huhuh... Jangkaan aku tepat sama sekali... hari ni dalam sejarahnya aku telah menukar ganti handphone ku yg dah hampir nazak tu dengan phone baru... hehehe... N85...ekceli tak suka sgt yg flip2 neh... takot cepat rosak skrin..tapi bila fikir sesekali berbelanja untuk kepuasan diri apa salahnya..dah la
ma rasanya aku tak manjakan diri sendiri...huhuhuh... harap2 pilihan aku ni tepat... Keperluan dan kehendak..dua benda yg berbeza.. namun handphone sekarang dah jadi macam keperluan dah... penting sgt2... hehehe...



19 comments:

  1. wah2!! bnyak nyer duit dia...tuka hp =P

    ReplyDelete
  2. hehehe ...elya.......nak kata banyak tu takderla..nak kata xder tu tipu gak... ujung bulan makan telur ngan kicap jelah jawabnya..hahaha

    ReplyDelete
  3. kak ain.. best memang best..tapi ada org marahla..dia cakap anis membazir...huhuhuh

    ReplyDelete
  4. haha~ 2 mkanan orang kaye gak uh...telur ngan kicap. Kalo xde duit, telur pon xley beli tao...lagi2 kicap uh..mahal gak..hahha~~

    ececeh, da de orang marah da eh...hikhik~~ suka2

    ReplyDelete
  5. heheh... camtu ker???... kalo gitu tukar arrr statement..ujung bulan minum air suam jer..huhuhu (muka dan suara sedih).....;-P

    a'ahh... ada seorang manusia marah ler...huhuhuh..dia tak suka akak beli phone baru sebab phone lama blum koma lagi..huhuhuh

    ReplyDelete
  6. uitttt.. bkn yg SE tu baru lg ker???? kayo2x ko nih.. den nak tukor pun x nyompet lg nih..

    ReplyDelete
  7. hehehe...cik ada..tak sukala pakai SE...tak sebati ngan jiwaku..hehehe...NOKIA gak yg kucari...huhuhuh..dah pokai dah ni..hehehe...

    ReplyDelete
  8. apa yg perggghhh neh..hehehe

    ReplyDelete
  9. lepas ni nampaknya semakin ganaz la beraksi.. hehhehee

    ReplyDelete
  10. hehehe,...abg biin ada handphone dikira ganas ker???

    ReplyDelete
  11. ada handphone belum lagi dikira ganaz.... tapi ada hanphone boleh menyebabkan jadi ganaz... hehehhee

    ReplyDelete
  12. owh..mcm tu la plak... abis,kalo tak nak ganas kena guna public phone arrr..hehehe...

    ReplyDelete
  13. hehehee... itu antara kekdah yang boleh diamalkan.....:-)

    ReplyDelete
  14. hehe... guna phone bekas air jelah kalo camtu abg biin...hehehe

    ReplyDelete
  15. ehhh ada jugak ker fone bekas airr????tak penanh tengok ponnnnn

    ReplyDelete
  16. uissshhhhhkkkk....mestila ada abg biin..yg bebudak tadika ngan darjah satu duk bawa pi sekolah tu la...2 dalam satu tu...hehehe....

    ReplyDelete
  17. kui kui kui..... betol jugak noooo.... :P

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!