Thursday, April 29, 2010

Mengapa???


Aku tengah MARAH ni...mengapa?mengapa?mengapa?.. mengapa ada manusia yang berhati busuk..?suka menuduh tanpa usul periksa.. tak kenal seseorang dan dengan mudah membuat kesimpulan tentang seseorang itu? Salahkan berbuat baik atau rapat dengan pelajar?kenapa perlu ada pelajar lain yang sakit hati?mengapa perlu ada yang bersangka buruk sedangkan aku tak mengajar pun kelas diaorang??? WHY WHY WHY????....

11 comments:

  1. cikgu..... persoalan WHY tu ada kalanya tidak akan terjawap dengan logik akal... ada kalanya cikgu akan memperoleh jawapannya dalam kadar segera... tapi ada kalanya cikgu perlukan pengoptimumam penggunaan pemikiran yang bersih, sihat dan adil lagi warat untuk memikirkan jawapanya.... insyaAllah cikgu akan peroleh juga jawapanya suatu hari nanti.... sabaaaar noooo....:-)

    ReplyDelete
  2. kiut la katak ijo tepi nie..hehehe

    ReplyDelete
  3. abg biin~insyaAllah..thanx untuk nasihat tu..duk bersabar ni..hehehe...

    ReplyDelete
  4. akakkkkk... tu bukan katak...huhuhuh

    ReplyDelete
  5. hahaha...lupe lak...chameleon aka ape ye? apepon comey2! jgn marah2 tau...ceria2 selalu...org kasi pahala free kt anis tu ^_^

    ReplyDelete
  6. hehehe..mana da marah..rasa kelakar la..heheh.tapi memang tengok sesekali nampak cam katak gak tu..hehehe..sesumpah la kak....hehehe

    ReplyDelete
  7. a'ah sesumpah..hehehehe...lenkali g blog anis nie x leh lalu jer...kne tinggal jejak la nmpaknye...sbb nnt sesumpah tu jeling2 jer hahaha...

    ReplyDelete
  8. hahaha..tahu pun... siap kena perli lagi ngan sesumpah tu.. "jari sakit ker"...hahaha..lucu kan kak.. bila anis tengok anis gelak jer... tapi toksah duk bayang anis yg jeling lak mcm tu..hehehe

    ReplyDelete
  9. hahaha...mmg imagine cm anis jer jeling2....tu la cuak jer tuu...kalo lalu cni mesti kne komen..karang terasa kne perli la pulakk,..hehehe..

    ReplyDelete
  10. hehehe... alamak..besaunyer mata anis..hehehe....

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!