Sunday, April 18, 2010

My 1st Blog Award




Hari ini Windi's Diary telah menghadiahkan blog aku ni dengan AWARD BLOG MESRA MATA. Ini award pertama aku tau..tima kasih banyak2 kat WINDI @ http://windi2u.blogspot.com.


Aku kenal Windi melalui dunia blog jugak.. walaupun baru kenal tapi banyak info yg aku perolehi dari blog cikgu neh..Blog Windi, banyak info2 terkini dan berita2 menarik untuk dibaca.. paling buat aku tertarik untuk follow masa terbaca kisah makanan yg berupa mayat manusia..interesting kan???.. Thanx to windi..Windi pesan pasni kena bagi award ni kat 5 orang blogger lagi. Bak kata Windi jugak, Yang tak terbagi jangan kecik hati ya..lain kali giliran korang pulak.

ANUGERAH BLOG MESRA MATA :

Jangan lupa bagi kat 5 orang blogger yang lain, ok! bye..happy surfing!!

2 comments:

  1. pesan orang tua2, lagi banyak kita beri, lagi banyak yang mashyuukkk...mudah2an lepas ni rezeki kita sama2 masyuukkk...

    ReplyDelete
  2. betul tu... amin3x....hehehe.thanx windi..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!