Thursday, April 15, 2010

No more CRY..

New day,,.. gud morning... hari ni aku nak kemas bilik, basuh baju..bla..bla..bla...
Rasa fresh skit lepas apa yg berlaku kemarin..no more tears..nope..nak happy je..taknk sedih2..kadang2 sebab benda kecik pun bleh meletuskan perbalahan..dan kadang2 jugak aku rasa ALONE IS BETTER... but then aku sedar.. aku perlukan dia.. Semoga dia juga merasakan perkara yg sama...

waktu2 mcm ni teringat aku lirik lagu neh...


"Aku tak ingin kau menangis bersedih Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku Kan menghapus dukamu sayang

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu Baik baik sayang karna aku untukmu"

p/s: Apapun terjadi..hatiku takkan berubah,..

12 comments:

  1. perggghhh,... ni yg maleh nak jiwang2 ni.. ko jiwang aku tak perghhh pung..hehehehe

    ReplyDelete
  2. word yang di merahkan tu keluar dari hati dengan ikhlas ker??? hehehhee

    ReplyDelete
  3. cuba baca ayat selepas word merah tu...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. dah baca.... tapi tak menjawap persoalan laaa.... :-)

    ReplyDelete
  5. kadang2 ada rasa perasaan itu.timbul sendiri rasa bahawa ALONE IS BETTER.. but 'berdua' is much better...adakah ini menjawab persoalan anda...

    ReplyDelete
  6. Elya pun tergeliat lidah jugak ker??? pergggggggggghhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  7. gaduh yer? hehehe...pas bergaduh..berbaik semula mesti rasa indah jer kan...

    ReplyDelete
  8. hehehe.. blushing3x... betul tu kak ain..lepas gadoh, dah refresh balik rasa makin saling memahami...:-)

    ReplyDelete
  9. memang beshh...hehehe....siap kuar dating..hahahah

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!