Sunday, April 11, 2010

This morning..

This morning i went to school... huhuh..memang sunday blues... cuaca sejuk, berkabus...terasa malas yg teramat..tapi memikirkan anak bangsa yg menanti aku kat sekolah, dengan semangatnya aku menuju ke sekolah...
tetiba jer sampai satu selekoh kereta jammed... adeiihhh... sini pun bleh jammed ker??



kemudian baru terlintas kat kepala neh, mesti ada roadblock kat depan...xpun ada accident..hmmm... terus aku capai phone dan cuba snap apa yg termampu..rupanya memang accident..antara kenari dan kancil...dengar2 brek kreta kancil tu makan masa trun bukit nak masuk jalan besar,..hmmm..macam2... mujur takder yg injured.. nauzubillah... jauhkan aku dari perkara2 camgini... Amin..


2 comments:

  1. dah ada camera tu cilok la no plet nya... hehehhee

    ReplyDelete
  2. ehh??napa nak cilok no pletnya,..yg kancil tu nampakla number nyer bila zoom..tapi yg kenari no plet dah hancuss lerrr....

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!