Saturday, April 10, 2010

Weekend...

Hari ni Sabtu..patutnya aku bersantai kat umah jer..huhuh..tapi tadi pagi ada mesyuarat..nak tak nak kenala aku drive pagi2 ke sekolah..mesyuarat mula jam 9,..jam 8 aku dah bertolak breakfast kat sekolah..lama jugak meeting..


TANDA PEKA..aktiviti sambilan masa dengar taklimat hehehehe....

dalam pukul 1130 mcm tu baru abis..aku terus gerak balik umah kemudian baru terlintas sal aku punya alas cermin kreta aku yg patah ari tu..terus jer aku menuju ke kedai aksesori kereta..minta tukar baru..huhuh..bukan minta..beli la..




leh tahan gak harganya..2 rosak, tapi kena beli empat2 terus..huhuhuh..sejam gak menunggu pekerja dia tukarkan yg baru..dah siap memangla puas hati tapi pikir balik...alahai...melayang duit aku... huhuhuh...





usaha gigih pekerja menampal alas baru... errr tumpang tanya.. benda tu namanya alas cermin ker???aku pun tak tau...huhuh


taraaaaaaaa.... dah molek dahhh...


16 comments:

  1. yay~~ da cantik balik da kete uh!! hehehe

    ReplyDelete
  2. yayyyy..cantik tepi jer..belakangnya blum lg repair kena langgar motor pas raya ari tu..hahaha... blog elya pun cantik...pink corrrooorrrr...

    ReplyDelete
  3. hikhikhik....hati da terpaut kat kaler pink kak!! *wink2

    ReplyDelete
  4. hehehe....ayunya..pink jugak...banyak lagi pink..cuba template lain kalo still body ada dua..sian dia..penat make up kena tukar template lain...huhuh

    ReplyDelete
  5. owh,,,elya buang komen punya approval tu eh???baguslah...xyah nk verify dah..heheheh

    ReplyDelete
  6. ha'ah....senang ckit nak komen!! cam leceh jer nak kena tulis word tuh....jimat masa. MASA ITU KAN EMAS...haha~=P

    ReplyDelete
  7. betol3...heheh...pasni akak pun nak setkan supaya tak pyah nak verify2...buat ponat jer...hehehe...

    ReplyDelete
  8. ha, tao xpe...cam xde beza jer bnda uh ade ke x!! len la kalo kte set yg kena approve dulu baru kua kan..hmm~

    ReplyDelete
  9. mcm tu untuk blok komen spam oooo..hehehe..tapi xkisahla...akak dah offkan dah word verify tu..senangkan org mengomen..hehehehe

    ReplyDelete
  10. hehehe..memang baru kak...tapi alas cermin tu jelah yg baru..kreta tu dah nk masuk 4tahun dah..dah kureng bling2 dah..heheheh

    ReplyDelete
  11. kena brp? kami dah ckpkan 4sure kena beli 2 psg ... hek3x ... biasalah semua benda ade maintenance .. ;)

    ReplyDelete
  12. XSampai seratusla...tapi lepas la jugak duit minyak seminggu..huhuhu...

    ReplyDelete
  13. napa tak pasang jer cermin kat bawah nih.... mesti lebih menarik... hehhehee

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!