Friday, May 21, 2010

Aksi terlampaukah?

Minggu exam ni aku bersedia untuk menjalankan misi penting..lagipun kertas aku dah berlalu..so.. sekarang ni aku dah bersiap sedia dengan...

beberapa batang pen merah dan...

selonggok kertas jawapan pelajar....


ngeh2... ye ye..jer tajuk aksi terlampau..hehehehe... aksi tu takder ler terlampau.. hehehe..dah memang rutin semulajadi seorang yang bergelar guru..sebelum exam sibuk prepare kertas soalan..pas exam kertas soalan bertukar menjadi kertas jawapan pelajar untuk ditanda... cuma kadang2 tu mood menanda terasa 'lemau' jerk..napa???..kemarin masa mengawas exam english aku dapat snap gambor ni...tengokler aksi budak2 aku menjawab soalan.. siap tidor tu...

rasanya kebanyakan sekolah ada masalah neh... bila p ronda tengok jawapan, hampeh tak berjawab.. tidor sampai meleleh2 air liur..huhuh.. memang aksi yang terlampau... kalo zaman aku dulu2, cewahh... 2 1/2 jam exam tu rasa takcukup jer...idea menulis duk mencurah2 keluar..huhuhuh..tapi zaman dah berubah. ada yang dah tak menghargai masa... ada pulak yang menjawab tak sampai 2minit kertas kena edar dah penuh bertanda kertas objektif.. main tembak jer jawapan..aduii..pening kepala..sapa nak jawab?????

~jojoe~

4 comments:

  1. hehehe..teringat time sekolah dlu2...duduk sebelah tingkap..fulamak..angin sepoi2 bahasa...mata pun jd kuyu..ehehehe...
    whoaa...cikgu...byk pen merah die...

    Pen merah, pen biru..
    u marah , i lebiu laa...hehe :P

    ReplyDelete
  2. hehehe... pecah kaca pecah gelas..u komen i balas... hehehehe...tu baru skit kak pen tu..banyak lagi dalam kotak pencel...stand by..huhuhuh... kena bawak air masuk kelas simbah budak .. hehehe

    ReplyDelete
  3. sesungguhnya i understand your feeling sebab i pun ajar english. macam beginilah aksi2 mereka...aduh duh duh...

    ReplyDelete
  4. windi ajar english??huhu..jojoe ajar sains..tapi masa paper sains pun beginila jugak.. huhuhu..

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!