Tuesday, May 18, 2010

Aku nak yang neh!!

Inilah yang dinamakan kuasa iklan.. dah berapa lama aku mengidam benda neh...taraaa....
tadi dah call dealer..tunggu bank-in duit ja... haha... harap2 berkesan..
Diva-Relax Steam Sauna

Kelebihan Sauna:

1-Membakar Lemak dari luar dan menurunkan berat badan secara teratur.
2-Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
3- Menyingkirkan toksik badan melalui peluh.
4- Mengurangkan risiko darah tinggi, kencing manis & dll.

5- Menyegarkan tubuh badan anda selepas penat bekerja.
6-Mengurangkan sinus/resdung dan jerawat.

7-Memulihkan minor strok..dan penyakit2 yang melibatkan kaki bengkak, darah beku dan sebagainya

Sauna design terbaru ini :

- Paling mudah dipasang &simpan,
- Menggunakan kualiti kain yang bermutu tinggi, kalis air & tahan lama.
- Harga yang sangat berpatutan.
- Mendapat kelulusan CE approval yang diperakui diseluruh dunia.
- Sangat berkesan untuk menurunkan berat badan & kesihatan. Anda bebas bersauna dengan privasi hanya di rumah anda

p/s: jgn hangat2 tahi ayam dah..aku ni bukan leh harap sgt..huhuhhu

~jojoe~

11 comments:

  1. ngah imagine akak duk dlam uh...hahhaa~~

    ReplyDelete
  2. hahahaha... akak pun duk imagine eya duk lam tu gak..wakakakakakakak....

    ReplyDelete
  3. hahahhahaa kuruih la lepaas nihhhh....

    ReplyDelete
  4. hahaha, kalo sy duk dlam uh, kompem kua kurus keris tinggal tulang je la...hahahha

    ReplyDelete
  5. coba jgn x coba...kena rajin guna sauna nie..bru berkesan.Sekali pakai peluh menyimbah...sedap rs badan.Tp first time guna jgn suhu panas sangat, nnt bleh rasa nk pengsan..n x leh lama sangat...kuar dr situ..bykkan minum air kosong..utk gantikan peluh yg kuar.

    ReplyDelete
  6. owhh..akak ada try eh?berkesan tak ?? anis dah order dah petang kemarin..tunggu benda tu sampai jer..nak sauna abis-abisan..hehehehe

    ReplyDelete
  7. hehehe..abg biin..jgn jeles kalo saya dah kuruih k???... hamboiii..elya..suka benor dia...masak kang baru tau..huhuh

    ReplyDelete
  8. akak ade beli satu dlu, tp bila pindah..terpaksa tinggalkan laa..uhuks..sedih betol :( beribu jugak akk beli time tu...kenangan terindah time keja. Anis kene konsisten guna nie tau.tanya2 lah kt penjual tu cara pemakaian yg berkesan..akak timbang badan still statik jer..x turun2..nyampahh...skg makan nasik sampai 3 kali sehari..mcm na tu? hahaha...haihhh..

    ReplyDelete
  9. owhhh..begitu citernya..napa akak tak bawak pindah sekali..huhuhu..ada tanya ngan kaka dealer tu..dia ckp kalo konsisten pakai neh 3minggu pun leh nampak hasil.. takper..anis cuba dulu..mujur harga dia dah tak ribuan-ribuan...huhuhuh

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!