Wednesday, May 26, 2010

Aku sudah peninnnn....

Malam ni line tenet aku sangat 'baik'.. hehehe...buat aku rasa nak menulis jer... heheh..tak der yang menarik pun..cuma petang tadi tok wan aku datang..dia datang bawak neh..


memang duk teringin nak makan raja buah neh..huhuhuh..walaupun ada org tak suka makan buah ni, bau busuk ker apa..yg aku tau aku sukerrrrrr... i still love it... antara buah paling sedap k??.. hehehe..
baru jap tadi aku terhidu2 baunya dari dapur..upernya mak aku dah masak pulut untuk dimakan bersama buburnya ( serawa durian namanya)..



jangan tanya aku mcm mana nak masak neh..aku memang tak tau..yg aku tau makan jer... hehehehe.... aku dah peninggggg.,,, mayb makan pulut banyak sgt tadi..hehe.....


~jojoe~

4 comments:

  1. perghhh!! sedap tuuu...hehehe...jgn mabok deriyan tau...hehehe..

    ReplyDelete
  2. hehehe..lama tak makan kak..sekali makan terus pening2 lalat....eheheheh

    ReplyDelete
  3. OMG!!! My favourite fruit! come to mama...

    ReplyDelete
  4. hahaha... lucu betol baca komen windi..ketawa sia..hahahah

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!