Thursday, May 6, 2010

Angaukah aku??

Petang ni terasa jiwang sgt2..hehehe.. niat hati nak tanda buku budak yang melambak2 kat atas meja dalam bilik tu, tapi ntahla..tetiba jer bila dengar lagu lama ni -->"SEPI SEORANG PERINDU" dendangan Jamal Abdillah ni buat aku ter 'angau' sengsorang (poyo jer) ;-p ..hehehe... ..aku memang minat suara jamal .. ditambah lak bila dengar lirik lagu tu jer dah buat aku teringatkan si dia.. aiseh..apa dah jadi.. memang terangau ler ni kan???..hik hik...

teringat lak pertanyaan bebudak aku kat kelas.. "cikgu bila nak kawin?", "cikgu, nak tengok gambar boyfren cikgu boleh?" "cikgu dah ada boyfren?".. aduiii.. "prihatinnya' bebudak aku kat cikginya kan.. hehehe...ada gak yang terlebih nasihat kat aku "cikgu jgn garang2.. satgi ada yg baru nak ngorat tak jadi"..(ayat tak nak aku berleter dan marah2 dalam kelas)..

yang best tu bila ada yang cakap "cikgu, bila nak bleh rasa nasi minyak cikgu ni..teringinla".. hehehe..soalan tu yang best sebab aku akan jawab dengan jawapan maut neh "teringin makan nasi minyak takyah tunggu sy kawin.. balik umah letak nasi dalam pinggan pastu taruh jer minyak masak.. jadila iya nasi+minyak = nasi minyak"..hehehe... siap jadi persamaan sains tu... apapun, sudah terang lagi bersuluh ler hati ini telah dimiliki..ecececece... malu3,,.. nak tengok rupa orangnya??? boleh ajer... hehehe

TARAAAAA..... siapa dia? tungguuuu..satu hari nanti satu dunia tau.kalo ada adala...kalo tak ada semua ketentuan Illahi.. apapun tak ada apa yang diharapkan melainkan hubungan yang berkekalan selama2nya.. doa-doakanla ya??..huhuhuh.... apapun, layan jer "SEPI SEORANG
PERINDU"..huhuh.. angau lagi,...

Sepi Seorang Perindu


Bilaku rindu padamu
Terasa kuatnya cintaku
Terbangkit resah terpandang wajahmu
Bertambahlah kasih sayangku

Sesaat kau tak ku pandang
Terasa sepinya jiwaku
Tertunggu aku hadirnya dirimu
Walaupun sekelip mata

Betapa sepinya hidup seorang perindu
Dihanyut oleh keresahan
Rindu hatiku tak jemu padamu
Selagi kau masih ku cinta

Biar apa pun yang memisahkan
Namun ku tetap menyintaimu
Selagi hidup belum berakhir
Selagi itu ku merinduimu

Ku seorang perindu sepi
Tak jemu ku terus menanti


p/s: sesapa yg nak jiwang gak, silala klik untuk download lagu neh.... ;-)

19 comments:

  1. laaaa... tengah angau rupanya.... patut la pesan minum petang tadi sampai sekarang tak sampai sampai.....

    ReplyDelete
  2. heheh,,..ada ka???bila plak abg biin order seh??? tak perasan gue...hehehe

    ReplyDelete
  3. mcm x nak kasi tunjuk jerr...tp ensem gak...hehe

    ReplyDelete
  4. 2 la kan kak ain....cam xnak kasi tunjuk jer!! bek xyah letak...sy x nmpak ape pon...de orang ke kat sebelah kak anis uh?? cam xde jer....huuu~ Sah, mmg angau =P

    ReplyDelete
  5. kak ain~ hehe..ok ler tu ada bayang2nyer.. ensem ker??tak nampak pun..mana tau??ehhehehe

    ReplyDelete
  6. eya~.. angau pun angau ler... hehehe...kak ain nampak tu org sebelah akak, eya tak nampak eh??sah kena tambah power mata neh..heheheh

    ReplyDelete
  7. de ke patot...kasi gambar cmni...pastuh tnye ensem ke x?? hadooiiiihh~~~ nek juling mata neh duk tenung lama2.....

    ReplyDelete
  8. mana nak perasan..... dah angau terlebih lebih......

    ReplyDelete
  9. elya~ ok ler tu... buat exercise mata sampai juling menelek wajah kesayangan beta..chewahhhhh..{ siap aku kena kutuk neh..hahaha}

    ReplyDelete
  10. abg biin~hohoh..tu arr salah lagu tu buat sy angau..hehehehe

    ReplyDelete
  11. kalo bg pic betul, xde 'luak' nyer muka cik abang akak tuuhhh~~ xde jer tetiba idong senget ke, mata satu jer ke...hohoho~ =p

    drp telek muka cik abg akak, bg sy duk telek muka 'abe' sy...hahah~ kot2 dapat jumpa dalam mimpi ke mlm neh...laaaaaaagi best ^o^

    ReplyDelete
  12. elya~ cit...dia pun angau upernya..siap nak bawak masuk mimpi lak tu.. hehehehe... cik abg akak tu pemaluler... dia taknak dikomersialkan ..hehehe...{aiseh.. takleh pakai ler alasan neh}hehehe

    ReplyDelete
  13. memang xley pakai pon alasan tuh.....ala, bukannyer letak dlam blog....bg jer direct pic tuh kat sy, meh sy tengok meh~~ hikhikhik =P

    ReplyDelete
  14. memang jamal tuh.... buat lagu sampai buat orang angau....

    ReplyDelete
  15. eya~ hehehe..nanti2 eya kenal gak orangnyer ya...tungguuuu...

    abg biin~ tu arr.. semua salah jamal..saya tak salah pa per tau...hihihih

    ReplyDelete
  16. Salam..
    ni mak budak pulak nak tanya, bila nak mengakhiri dunia solo? jgn tunggu lama2 sangat tau, rugiii!!! he he

    ReplyDelete
  17. Wsalam E-na.. heheh.. insyaAllah, 2-3tahun lagi..kalo ada jodoh tak ke mana.. heheh..

    ReplyDelete
  18. kak...bagi sy kawen dulu la kak...hahahahha~~ =P

    ReplyDelete
  19. hamboi2... dia lak yg tak sabr2 nak kawin eh???hehehe

    ReplyDelete

bling bling

IKLAN LAGI!